Tredubbelt upp/ibland orkar man inte vara seriös

Så jag har gått och blivit kompis med en porrstjärna. Det är rätt coolt och hon är rätt skön (inte på det sättet). Hon kommer hit och käkar middag två dagar i veckan och har inte på sig någonting förutom ett par högklackade skor. Hon dricker öl med mig och mina kompisar, ringer på min födelsedag, och skickar kort när jag är sjuk. Det är nästan som om hon vore en riktig person. Det är nästan att jag tror att hon faktist skulle blöda om jag skar lite i henne. Men, fastän vi är vänner, tycker jag att hon är lite efterbliven. Altså, hon är helt smal och har små, riktiga bröst. Liksom "HALLÅ?! Du är en porrstjärna. Har du inte glömt något? Var är dina fake-pattar? Var är din fjärilstattuering? Varför tar du den inte bakifrån?!"

I alla fall så hon är en trevlig tjej. Hon är faktist tillsammans med en av mina gamla kompisar nu, en pundare vid namnet Kevin. När han och jag var kompisar, hände en liten grej den 11 september och hans cannabis-inducerade paranoia träffade 30,000 höjdmeter. Han hade brutit benet och i flera månader efteråt satt han och rökte marijuana, tittade på C-SPAN, och kikade ut genom markiserna, bara väntade på och letade efter terrorister. Han var säker på att de en dag skulle komma och döda oss alla.

Tillägg: Förresten går min plan åt helvete. Ännu mindre nu när jag har två gestalter att utplåna.

Kommentarer
Postat av: em

haha ååh jag älskar dig!!! kisss

2009-05-06 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0